שירותי IT – מה הם בכלל ומי צריך אותם? –

שירותי ITשירותי IT

למרות שהביטוי “שירותי IT” קיים מתחילת מהפיכת המחשוב, המונח עדיין אינו ברור לכולם ולכן, בשורות הבאות ננסה לשפוך קצת אור על המושג. הפירוש המילולי של ראשי התיבות IT הוא טכנולוגיית מידע – Information Technology וככל שההתנהלות היומיומית שלנו נהיית יותר ממוחשבת, כך עולה וגובר הצורך בשירותי IT בכל ארגון ועסק. צמד המילים הפך למונח נפוץ ושגור והצורך בשירותיהם של אנשי IT מקצועיים הפך למשותף לכל העסקים, מכל התחומים ובכל סדרי הגודל.
שירותי ה-IT כוללים בין היתר תכנון של מערך מחשוב ותקשורת בעסק, התקנת התוכנות המתאימות, תחזוקת המחשבים, הגנה, גיבוי בענן, ואבטחת המידע הקיים ברשת הארגון. עבודתו של צוות IT מתחילה בהקמת מערך המחשוב ונמשכת בתחזוקתו השוטפת ובמתן פתרונות לבעיות העולות במהלך העבודה.

אז מי צריך שירותי IT?

בין אם אתם משרד קטן שאחד העובדים בו  אחראי על שירותי המחשוב או טיפול בתקלות  כי יש לו קצת ידע מקצועי אבל אתם רוצים לפנות את הזמן שלו לתחומים שדורשים את המומחיות שלו או בין אם אתם חברה שלא מסופקת מזמינות ומקצועיות הטכנאים שלה- אתם צריכים שירותי IT. ברור לכולנו שתקלות מחשוב הן דבר שבשגרה: החל מבעיה קטנה במדפסת הרשת, דרך תקלת תקשורת בין כל מחשבי הארגון, ועד לבעיית קישוריות חיצונית לאינטרנט. כך, בזמן שעסקים וארגונים שואפים להרחיב את הפעילות העסקית שלהם, ורוב העבודה נעשית באמצעות מחשבים, אנו צריכים לדאוג מראש לניהול שירותי ה-IT בחברה, כדי שיהיה למי לפנות כאשר תקלות שונות יחלו להתרחש. ההיערכות הזו כוללת ברובה הסתמכות על צוות אנשי IT מקצועיים האמונים על הטיפול בתקלות המחשוב.

מה מקבלים כאשר רוכשים שירותי IT?

חברה המספקת שירותי IT צריכה להתמחות בכל התחומים. החל מתחזוקת רשתות, שירותי דואר, אבטחת מידע, ניהול בסיסי נתונים ועוד. עבודתם כוללת מיפוי של כל מערך המחשוב, התקנת התוכנות, תחזוקה שוטפת של המערכת ובעיקר פתרון הבעיות והתקלות כאשר הן מתרחשות. כל טכנאי פועל בתחום המומחיות שלו ושילוב הכוחות יוצר נבחרת מומחים מנצחת.

היתרונות הבולטים של שירותי IT חיצוניים

  • חברת מחשוב מקצועית תספק לכם שירותי טכנולוגיית מידע ברמה הגבוהה ביותר, על ידי צוות טכנאים מנוסה ומיומן.
  • שירות ותמיכה הזמינים עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע.
  • כשאתם שוכרים שירותי IT חיצוניים, עלויות הקמת הצוות והכשרתו נחסכות מכם, אתם משלמים רק על השירות שאתם מקבלים ובכך מוזילים באופן משמעותי את העלויות.
  • מערך טכנאים מלא ובלתי תלוי בגורמים חיצוניים.

כיצד זה מתבצע בפועל?

אחד היתרונות הבולטים של שימוש בשירותי IT חיצוניים הוא מתן מענה מיידי לכל בעיית מחשוב שעולה ברגע האמת, בזמינות מלאה במשך כל שעות היממה. טכנאי ה-IT יבדוק אתכם את מהות התקלה, ינסה לזהות את מקורה ויאבחן את הדרך לטיפול כבר בשיחת הטלפון. במידה ובמחשב בו התגלתה התקלה קיים חיבור פעיל לאינטרנט, ברוב המקרים גם יוכל לטפל בה מרחוק, על ידי השתלטות על המחשב. כאשר החיבור לרשת אינו זמין, ינחה הטכנאי את העובד כיצד לאתר ולפתור את הבעיה בעצמו, ובמידה ויהיה בכך צורך, יישלח טכנאי לבית העסק עצמו.

כל שירותי ה IT שהעסק שלך צריך, במקום אחד

שכירת שירותיה של חברה מקצועית המתמחה במתן שירותי IT לעסקים תתרום להתנהלות יעילה יותר של מערך המחשוב הקיים בחברה וכן, להקמת מערך המחשוב האידאלי עבור עסקים חדשים. האפשרות לאתר ולפתור בעיות מרחוק, בכל רגע נתון, בכל מחשב המחובר לרשת האינטרנט, מאפשרת לחברה לתת לך שירות איכותי מכל מקום, ובכל שעה.
בנוסף, נציין כי ריכוז של שירותי המחשוב במקום אחד, יכולה לחסוך הרבה כאב ראש לעסק. חברה המתמחה במתן פתרונות תקשורת ושירותי מחשוב לעסקים יכולה לדאוג גם לשירותי גיבוי, אבטחת מידע ואופטימיזציה של תהליכי עיבוד הנתונים והמידע ברשת.

רוצים לדעת יותר על שירותי IT של בינת עסקים?

לתיאום פגישת אפיון ללא תשלום או שיחה טלפונית, צרו קשר עוד היום.

Source

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

For reliable and quality Managed IT Services, IT Support and VoIP, Contact Precise Business Solutions 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to content